انیس من به جز آه سحر نیست


انیس من به جز آه سحر نیست
غذای من به جز خون جگر نیست
خداوندا بسوزش تا بداند
که آه زار فایز بی اثر نیست


***


اگر ماهی به زیر ابر تا کی؟
مسلمانی بدین گیر تا کی؟
اگر دانی که فایز کشتنی هست
بکش ای بی مروت صبر تا کی!


***


برو عمو ندادی دخترت را
شنیدی حرف های همسرت را
سر پل صراط و روز محشر
بگیرد آه فایز دامنت را

۸ نظر ۱۳ موافق ۰ مخالف
پسر رویایی
۰۲ مهر ۱۹:۴۹
بسیااااااااااااااااااااااااارزیبااااااااااا
بهار خادمی
۰۴ مهر ۱۳:۵۰
عه!!غذای ما ماکارونیه...میای با خون جگر عوض کنی؟
ShekaMu º³¹
۰۴ مهر ۱۹:۲۱
برو عمو ندادی دخترت را
شنیدی حرف های همسرت را
سر پل صراط و روز محشر
بگیرد آه فایز دامنت را
خخخ :دی
ممنون جالب بود
مجله ویترینو
۰۵ مهر ۱۰:۴۵
بسیار عالی ، خدا قوت شعر فوق العاده ای بود در وصف حال...
موفق و موید باشید
علی برات
۳۰ آبان ۲۳:۰۹

سلام فکر نمیکنم این شعر از فایز باشه یا اگر باشه احتمالا ناقص به ما رسیده چون قافیه ها کامل نیست.

مهدی
۰۷ آذر ۱۶:۱۷

سلام من اینجوری شنیدم

عمو بر من ندادی دخترت را

تو گوش کردی سخنهای زنت را

الهی در صراط و روز محشر 

بگیرد آه باقر دامنت را

باقر هم نام شاعری است عاشق پیشه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان