شروره دشتی خداوندا جوانیم به سر رفت، درخت شادکامی بی ثمر رفت

 

 لینک دریافت

 اخی ای خداوندا جوانیم به سر رفت
 عزیزم درخت شادکامی بی ثمر رفت
 عزیزم درخت شادکامی عمر فایز
 ای چو مهمانی که شام آمد سحر رفت
 عزیزم چه سازم که جوانی نیس دایم
 ای به بخت چرخ میگردد ملایم
 اخی عزیزم ندانستم که عمرم پنج روزه 
 

 وای که پیری دست و پایم بسته قایم 
 عزیزم چه سازم که جوانیم هدر رفت 
 وای درخت شادکامی بی ثمر رفت 
 اخی درخت شادکامی بود فایز 
 اس سر شو امد و بانک صحر رفت 
 ای شدم پیر و نه دل دارم نه دلدار 
 عزیزم جوانی رفت و شد گل در چمن خار 
 ای به بزن گل زخ فایز بیامد 
 عزیزم تویی دستم ندارم میل باز

۶ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
مخ سوخته
۲۲ بهمن ۱۲:۵۹

سلام

خیلی خوشحال شدم که بعد از مدت ها مطلب منتشر کردید

احسان
۲۶ ارديبهشت ۲۱:۰۳

سلام خیلی جالب ودوست داشتنی واقعا به دل مینشینه 

HADI
۲۸ خرداد ۰۴:۰۹

خیلی عالی دم همتون گرم .بیشتر بزارین تروخدا از فایز دشتی واقعا عالی میخونه

دکتر امین
۰۴ مرداد ۰۲:۰۲

عاشق صدای گرمتان هستم.

دلی خوش و عمری پر بار برایتان آرزو میکنم.

صدای شما اگر بی‌نظیر نباشد کم نظیر است.

امیدوارم بتونم شما رو از نزدیک ببینم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان