منم فایز که دارم داغ دلدار

مرا تن زورق است و ناخدا دل

در این زورق بود فرمانروا دل

رسد فایز بساحل یا شود غرق

نمیداند کجا ما را برد دل

***

من از دست کماندارن ابرو

نمی تونم گذر کردن بهر سو

لبان لعل چون خون کبوتر

سواد زلف چون پر پرستو

***

نه من لوکم که بر پشتم زنی بار
نه من مارم که بر فرقم زنی دار
نه من بیدم کزین بادها بلرزم
منم فایز که دارم داغ دلدار

۲ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
حامد :)
۲۶ تیر ۲۳:۱۷
چقدر خوب و زیبا. عالی بود

پاسخ :

سپاسگذارم
حمید
۳۰ تیر ۱۲:۱۴

شعرفوق اشتباه نوشته شده که به صورت زیراصلاح می گردد:

مراتن زورق است وناخدادل

دراین زورق بودفرمانروادل

رسدفایزبهساحل یاشودغرق

نمیداندبردماراکجادل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان