غم دنیا خورم یا حسرت یار؟

قسم بر سوره ی والشمس و والیل
به غیر از تو ندارم با کسی میل
کلام الله باشد خصم فایز
اگر نامحرمی با تو کند میل


***


عزیزان را پسین و واپسینست
فلک اسبش ببخت من به زین است
رفیقان جملگیتان جمع گردید
که فایز روی نه، زیر زینست


***


غم دنیا خورم یا حسرت یار؟
و یا گریه کنم من با دل زار
همی ترسم شود دیوانه فایز
چو مجنون رو نهم بر دشت و کهسار

۶ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
فرشته ...
۲۹ مهر ۱۲:۰۶
اگر دانی که فردا محشری نیست
سوال و پرسش و پیغمبری نیست
بتاز اسب جفا تا می توانی
که فایز را سپاه و لشکری نیست
*********
اشعار بسیار عالی بود
ممنون
یاعلی
Bahar Alone
۰۱ آبان ۱۳:۵۳
از خودتونه عایا؟
ذبیح الله قایدی
۲۱ شهریور ۱۰:۳۶

باسلام اشعاری که دراینجا آمده بعضیاش درست نیست

کلام الله شودخصم من زار  به غیرازتو اگه برکس کنم سیل

 

حمید
۳۰ تیر ۱۲:۲۷

چون اشعارفایزعرفانی است شایدمنظورش دراین مصراع

"کلام الله شودخصم من زاربه غیرازتواگه برکس کنم سیل "

خدا باشد که دراین صورت مفهوم شعردرست می شود .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان